Generelle betingelser


marts 2019

Betaling

S-HOSTING modtager betaling med Bank overførsel, VISA-Dankort, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når bestilt produkt (webhotel, dedikeret server eller cloud server) er klar til brug. Alle beløb er i danske kroner og er uden moms. S-HOSTING bruger en godkendt betalingsserver (Stripe), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer (MITM angreb). S-Hosting tager forbehold for tastefejl, prisændringer samt leverancesvigt fra underleverandører. 


Drift

S-hosting tilstræber, at alle systemerne er tilgængelige 24 timer i døgnet, året rundt. S-hosting er dog berettiget til at afbryde driften, når vedligeholdelse eller andre tekniske forhold gør det nødvendigt. Hvis en løsning benyttes til phishing, udsendelse af spam, porn el. lign. forbeholder s-hosting sig retten til midlertidigt at lukke for adgang til produktet uden varsel, indtil problemet er udbedret. Dette er også gældende selv om ejeren af løsningen ikke er bekendt med nævnte misbrug eller er direkte ansvarlig for det. Der normalt fri trafik og fri båndbredde for alle løsninger, dog kan en grov udnyttelse af dette medføre eksklusion fra s-hosting servere.


Support

S-hosting yder email support for alle løsninger og telefon support for cloud og dedikeret servers. Kontakt oplysninger kan findes i bunden af denne side.


Opsigelse af abonnement

Webhotelsperioden løber i 12 måneder fra dagen webhotellet bestilles. Hvert år vil webhotellet blive forlænget til en ny periode. Fejlbestilte eller resterende perioder tilbagebetales ikke. Inden løsningen udløber, fremsendes anmodning til kunden om forlængelse af de efterfølgende 12 måneder. Cloud Server/Dedikeret server hosting løber i min. 6 hele måneder fra dagen løsningen bestilles.

S-HOSTING fakturerer abonnementet forud for den aftalte periode. Abonnementet kan opsiges med udgangen af en abonnementsperiode. Abonnementet fornyes automatisk for en ny identisk periode, med mindre S-HOSTING har modtaget en gyldig opsigelse fra kunden inden påbegyndelsen af den nye abonnementsperiode. Hvis perioden ikke forlænges, udløber løsningen på den oplyste udløbsdato. Ved udløb kan data ikke længere tilgås af kunden. 4 uger efter periodens oprindelige udløb slettes løsningen sammen med alle tilhørende data. Herefter betragtes løsning som værende opsagt. 

Ønsker S-HOSTING at opsige et abonnement, sker dette med 1 måneds skriftlig varsel overfor kunden, dog har S-HOSTING altid ret til uden varsel at lukke af et webhotel, hvis kunden har overtrådt S-HOSTING's betingelser. S-HOSTING vil da fremsende en skriftlig begrundelse for lukningen med evt. henvisning til den betingelse, der er overtrådt. Genering og forringelse af S-HOSTING's drift og kunder betragtes som misbrug af S-HOSTING's ydelser. Dette kan til enhver tid medføre lukning samt opsigelse af produktet.



Relaterede sider: 

Cookies politik

Persondatapolitik (GDPR)